Egzamin ósmoklasisty
Zmiany na egzaminie ósmoklasisty w roku szkolnym 2020/2021
Wymagania egzaminacyjne obowiązujące w roku szkolnym 2020/2021
Vademecum nauczyciela do pobrania ze strony:
https://www.ore.edu.pl/2021/01/egzamin-osmoklasisty-w-2021-roku-vademecum-nauczyciela/
Wyniki egzaminu ósmoklasisty 2019 z wnioskami i rekomendacjami
Prezentacja - utrwalenie treści lektur obowiązkowych
Materiały z warsztatów Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego - vademecum nauczyciela
Triminos
Materiały z warsztatów Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego - vademecum nauczyciela
Wystarczy wydrukować, zalaminować i wyciąć - gotowy materiał do pracy!
Mapy mentalne
Materiały z warsztatów Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego - vademecum nauczyciela
Zadanie polega na wykreśleniu nieprawdziwych informacji/niewłaściwych cytatów.
Diagnoza kompetencji ósmoklasisty
jest dostępna na stronie:
Informatory o egzaminie ósmoklasisty
Na stronie CKE dostępne są informatory o egzaminie ósmoklasisty z języka polskiego dla:
uczniów bez niepełnosprawności i i ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się:
https://cke.gov.pl/images/_EGZAMIN_OSMOKLASISTY/Informatory/Informator_P1_polski.pdf
uczniów słabosłyszących i niedosłyszących
https://cke.gov.pl/images/_EGZAMIN_OSMOKLASISTY/Informatory/Informator_P7_polski.pdf
niewidomych:
z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim:
https://cke.gov.pl/images/_EGZAMIN_OSMOKLASISTY/Informatory/Informator_P8_polski.pdf
Arkusze egzaminacyjne
Na stronie CKE od 18 grudnia dostępne są przykładowe arkusze arkusze egzaminacyjne dla uczniów:
bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (EO_1)
Zasady oceniania rozwiązań zadań
z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EO_2)
Zasady oceniania rozwiązań zadań
słabowidzących_czcionka 16 pkt (EO_4)
Zasady oceniania rozwiązań zadań
słabowidzących_czcionka 24 pkt (EO_5)
Zasady oceniania rozwiązań zadań
niewidomych_czarnodruk (EO_6)
Zasady oceniania rozwiązań zadań
niesłyszących i słabosłyszących (EO_7)
Zasady oceniania rozwiązań zadań
z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (EO_8)
Zasady oceniania rozwiązań zadań
z mózgowym porażeniem dziecięcym (EO_Q)
Zasady oceniania rozwiązań zadań
którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu (EO_C)
Zasady oceniania rozwiązań zadań